Comunicarea pe rețelele sociale, Dezvoltarea strategiei de marketing prin intermediul rețelelor sociale
EAN13
9782808674218
ISBN
978-2-8086-7421-8
Éditeur
50MINUTES.COM
Date de publication
Nombre de pages
34
Dimensions
17 x 11 x 0,3 cm
Poids
39 g
Langue
moldave, roumain
Fiches UNIMARC
S'identifier

Comunicarea pe rețelele sociale

Dezvoltarea strategiei de marketing prin intermediul rețelelor sociale

50Minutes.Com

Indisponible

Autre version disponible

La fel ca multe instrumente de comunicare, rețelele sociale par adesea un sistem misterios, plin de promisiuni și vicii. Comunicarea, atunci când trece dincolo de granițele cunoscute, este întotdeauna văzută ca un risc: acela de a pierde intimitatea sau de a exista singur prin virtual. Printre posibilitățile internetului, rețelele sociale par a fi piatra de temelie a schimbului excesiv de informații. Prin urmare, este important să știm cum să stăpânim regulile acestora pentru a avea o discuție relevantă fără a cădea în plictiseală, hărțuire sau off-topic. Ia-ți 50 de minute din timpul tău pentru a învăța cum să exploatezi puterea extraordinară a rețelelor sociale și să aduni în jurul tău o mică comunitate de fani.
S'identifier pour envoyer des commentaires.